lørdag den 5. juni 2010

Jordbær, hindbær, bøger, lala~

Yes, anden gang jeg skriver to indlæg på en dag! Hvor er jeg bare stolt, hvor er jeg bare stolt.. Eller noget.
Men i dag bliver det nok ikke to indlæg - måske, kun måske, bliver det faktisk hele tre indlæg! Men det er også fordi, at jeg har tænkt mig at lave jordbærtærte ♥, og hvis den bliver vellykket, smider jeg nok opskriften ind :D

Men i hvert fald! Ud over at få mit ih-og-åh så højtelskede brev om, at det altså ikke nyttede noget at klage over gymnasie, skete der også lidt andre ting! Jeg stod nemlig op, åbnede køleskabet og så følgende:
En pose med jordbær. NAM!

Af en eller anden grund havde min storebror taget den op af fryseren et par dage tidligere, glemt alt om den, og så efterladt den herhjemme, uden overhovedet at overveje, at jordbærrene nok ikke kunne holde evigt, og smuttet til noget biltraf.
Så jeg tænkte.. er det ikke lidt synd at lade jordbær ligge helt alene i køleskabet og bliver træls?
"Jo," blev jeg enig med mig selv om. "Det er det i hvert fald!"

Så jeg tænkte - frosne jordbær i jordbærtærte? Nej. Frosne jordbær i jordbærhindbærgrød? Oh yeah!



Desværre var jordbærrerne lidt falmede i farven, dog ikke nær så meget som på billedet ovenover! Det er mest solen, der gør det.


Pæn farve ♥

I en for længst glemt skuffe fandt jeg nogle dimser til at lave is, som jeg rengjorde og proppede noget af grøden i - bare for at se, hvordan det blev :D



... Det smagte dog mest bare af frossen jordbærhindbærgrød, haha XP


Senere på dagen, da mor kom hjem, smuttede vi på indkøb for at købe ind til bl.a. dagens jordbærtærte, og jeg fik hentet min pakke fra amazon!





Under bøgerne ligger min nye mobil - og nej, det er ikke min mobil og Magic/Fire Study, der er små. Det er the Ambassador's Mission der er KÆMPE! O_O Den er endnu større end den sidste bog, jeg fik ind af døren, hvor jeg tænkte: "nøjh, en krabat!"

I dag har mor lovet mig, at når huset bliver solgt, skal jeg nok få en stor stigereol, der fylder det meste af en væg - for jeg har ikke rigtig plads til alle mine bøger og mangaer i mine to ellers okay-store reoler længere, haha :P Så vidt jeg kan få talt, har jeg 108 "læse" bøger - og så kommer alt hvad der hedder sprogbøger (hvor der i hver fald er et par stykker under japansk), billedbøger osv. ved siden af - men det tæller nok ikke mere end en 30-stykker i alt. Men 138 bøger fylder også godt!


Bonusbillede:

Missi, der ser lidt sjov ud ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar