fredag den 26. marts 2010

Ting til mig~

I dag kom jeg hjem og fandt mig en dejlig lille papkasse, der er blevet sendt helt, helt ovre fra det fjerne Japan til lille mig. Yay! :D
Jeg bestilte d. 17. over den japanske amazon, pakken blev sendt d. 18. og var i Paris allerede d. 20.! Desværre var jeg kommet til at skrive min adresse forkert og følte mig rigtig dum over ikke at opdage det, så selvom den faktisk allerede kunne være blevet leveret i mandags, kom den første i dag.. Det er jeg lidt sur på mig selv over, men er der ikke noget at gøre ved!
I hvert fald fik jeg mail i onsdags om, at jeg skulle ringe til FedEx (det leveringsfirma, de bruger), og fik mig en snak med en rigtig venlig mand, der ændrede min adresse til den rigtige, og aftalte med mig, at de skulle komme med den i dag, da jeg ikke var hjemme i går.
Så virkelig god service derfra! :D

Men pakken indholdte:

Gosurori vol. 10 og 13 (blade) og første del af serien Genki (textbook, workbook og student CD) + answer key dertil.

Genki er en serie, der, som titlen antyder det, handler om at lære japansk. Jeg sagde til mor så snart jeg var blevet meldt egnet af YFU, at jeg ville have mig i hvert fald første del af den serie inden alt for længe - for selvom der stadigvæk er en lille risiko for, at jeg ikke kommer afsted, har jeg sat mig for, at jeg vil kunne så meget japansk som muligt inden afrejsen i marts næste år! Jeg vil helst have de første uger til at være så lidt forvirrende som overhovedet muligt, haha XD
Så jeg satser på, at bøgerne er lige så gode, som folk rundt på nettet siger de er!

Jeg ser frem til en påskeferie med japansk-gluggeri! ♥ og venindebesøøg!

1 kommentar: