torsdag den 4. marts 2010

Projektuge

Der er deadline i morgen klokken tolv, og jeg er såå stresset (og det er derfor vi vælger at skrive blog, yes!). Vores overemne er "At gøre en forskel", og jeg har så valgt at vælge emnet "Genbrug" - hvilket vil sige, at jeg har lallet rundt og leget med genbrugsting hele ugen :D

I mandags sleb jeg en stol (25 kr.) ned + malede den første gang om aftenen. Jeg ville gerne have malet den om eftermiddagen, men jeg kunne ikke finde ud af at åbne malingen.. se så føler man virkelig, at ens projekt nok skal komme til at gå godt! XD Tirsdag fik jeg ikke rigtig lavet andet end at male stolen over igen om aftenen, da jeg var på skolen, og glemte min computer hjemme ups... Desuden var jeg til japansk ♥
-->
Jeg skal nok egentlig have taget et billede nu hvor den er tør..

Onsdag var "Store-Sy-Dag"! :D Jeg syede et nyt betræk af en dug (15 kr.) til hynden (5 kr.) til stolen:
-->

En meeget lang nederdel (25 kr.) blev forkortet:

Desværre glemte jeg at tage et ordentligt før-billede D:

Rester af nederdel (25 kr.) + dug (15 kr.) blev til en taske, og så lavede jeg knaphul og syede knap i i dag:
-->

Ellers har jeg haft gang i en anden taske i dag, der skulle syes af en habitjakke (30 kr.), men! Stoffet drillede en del, og det tog vildt lang tid om at få det klippet osv., så jeg opgav, da jeg ikke ville kunne nå at få syet den inden det blev for mørkt D: Det er jeg lidt ked af..
Desuden har jeg siddet og lavet lidt powerpoint til fremlæggelsen, hvor powerpoint ikke har svaret, og jeg derfor har været nødt til at lukke ned, tre gange. Det fik mig så til at få bare liidt stress!
Heldigvis har jeg stadigvæk i morgen til at lave powerpoint + weekenden, hvis det skulle være nødvendigt. Jeg vil bare gerne snart være færdig, for jeg er lidt træt af at arbejde fra klokken dims om formiddagen til klokken blah om aftenen DX Men det er nok lidt min egen skyld med det emne, jeg har valgt.. nåh, det har nu været meget hyggeligt alligevel!

Her om lidt skal jeg ind til Randers og besøge min kusine på hospitalet, fordi hun fik ny hofte i tirsdags. Grunden til, at vi først besøger hende i dag, er fordi hun i august-september fik ny hofte i den anden side, og der havde hun det ikke særlig godt dagen efter, så vi måtte udskyde det. Men jeg glæder mig helt, og så er jeg så glad på hendes vegne over, at det endelig er overstået :D Hun er nemlig født med en underudviklet hofte, og har i de sidst år været dagligt på smertestillende - og hun er ikke andet end lige fyldt 17!

Ellers sker der ikke det store her for tiden - min bedste (mormor) kom herned i går og skal være her til lørdag-søndag, så hun også kunne komme med op og sige hej til Pernille i dag. Det er ret hyggeligt, og så er det også rart, fordi hun kan hjælpe mig lidt med mit projekt, da hun arbejder i en genbrug~

1 kommentar:

  1. Selvom det er lang tid siden, så lyder det rigtig spændende. Håber at det gik godt! (:

    Du er forresten mere end velkommen til at kigge på vores blog, som er oprettet i forbindelse med vores projektuge o:
    http://www.atblivekendt.blogspot.com/

    SvarSlet