søndag den 14. marts 2010

"Du må ikke købe flere øreringe!

Lige nu sidder jeg og nyder en god omgang af Disneys "Meet the Robinson" ("Min skøre familien Robinson"), som er en af de nyere Disney film, jeg holder mest af. Jeg synes den er så fin, sjov og sørgelig, og jeg endte med at se den minimum en gang dagligt de første to uger, jeg ejede den!
Egentlig var det meningen, at jeg ville have sat skoleting og sådan i mapper, men vi har ikke flere plastikchartekker, så jeg kan ikke rigtig komme særlig langt. So well, det er jeg nødt til at vente med, til vi har fået købt lidt flere.

I fredags skulle min mor til fødselsdag hos en gammel chef om eftermiddagen, og eftersom jeg skulle have noget at lave, fik jeg stukket lidt penge i hånden og sendt på shopping. Det var i princippet fint nok, bortset fra at hun først hentede mig omkring klokken seks, hvor jeg havde gået rundt i midtbyen i tre timer. Nu er det ikke fordi, at min skoletaske var særlig tung den dag - den sidder bare på en måde, så den lige meget hvad ligger al vægten ved min nakke, og jeg derfor altid ender med at få helt vildt ondt der. Men til trods for ondt i nakke og alt for varmt øvertøj, var det nu meget hyggeligt!
I går smuttede min mor og jeg også lige forbi Silkeborg i en tre timer, fordi jeg bl.a. trængte til lidt nyt fodtøj, og vi ikke har været så meget ude på det sidste. Indkøbene fra fredag og lørdag ser således sådan ud:

Jeg kan godt lide, at de her bluser er kommet på mode i Danmark lige for tiden - for aw, jeg elsker virkelig de ærmer! :D ♥ Jeg synes de er så fantastiske og fine, og så er det også helt rart for en gangs skyld at kunne lide nogle af de ting, de har i de almindelige danske butikker!


De grå og blå er overknee, imens de grønne er strømpebukser. Egentlig er den grønne farve meget stærkere i virkeligheden, men det gad ikke rigtig komme med på billedet.



(der var et par mere i nr. 3, jeg har dem bare på lige nu. Det er også bare et par almindelige sorte)
De tre pakker med flere i købte jeg i fredags, og efter jeg "kom til", at købe de hvide sløjfeøreringe i går, sagde min mor, at nu må jeg altså ikke købe flere øreringe! Jeg satser på godt at kunne overholde det.. jeg vil i hvert fald forsøge i et styke tid, haha :D


Se, vi fik faktisk også hvad vi kom efter i Silkeborg!

Senere satte jeg mig til at nyde lidt tv, og så fik jeg cyklet 6 km på vores motionscykel (: Det er nemlig meningen, at jeg gerne vil have smidt et par kg inden foråret virkelig sætter ind - men jeg satser på, at det nok skal gå godt nok denne her gang!

I dag har jeg været forbi min kusine, lige for at se, hvordan det gik med hende. Men det ser ud til at gå meget godt, og hun har vist ikke behov for nær så meget smertestillende som sidst, så det er bare dejligt at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar