lørdag den 20. marts 2010

Regn

Har I set det? Åh, har I set det?! Uden for drypper regnen stille ned, og sneen er nu næsten helt forsvundet. Kun få driver ligger i vejkanten, og fortæller om den vinter, vi er gået igennem. For til trods for, at jeg altid har elsket sne, og nok også altid vil gøre det - har min hjerne siden februar ikke kunnet tænke på andet end forår. Forår, grønt, træer og blomster!
Ej, det gør mig så glad! :D Jeg skriger af glæde den dag, bøgen springer ud.

I går fik vi karakter for vores projektopgave, og jeg var faktisk ikke specielt nervøs denne her gang, fordi jeg vidste, at jeg lå godt. Havde regnet med at få 10, men jeg fik 12! Det er altså bare en god start på 9. klasses prøverne :D

Ellers går jeg lidt og overvejer kostume til sidste skoledag for tiden. Originalt havde jeg tænkt mig at sy noget Stitch-lolita-ish, fordi jeg seriøst ikke gider det der med, at man kommer i skole som et eller andet, og så er der fem andre, der har fået samme ide! Men lige nu har jeg også fået lyst til at være Alice i Eventyrland - kostumet ville nok blive lidt nemmere at sy, da der nok er en del flere detaljer og ører til Stitch. Men jeg er stadigvæk lidt i tvivl, for hvad nu hvis der er en, der allerede har bestuttet sig for Alice?!
Men hvad siger I; Stitch-lolita-ish eller Alice i Eventyrland?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar