søndag den 7. marts 2010

Smoothie #2

Her på det sidste har jeg haft en utrolig træng til at lære at lave smoothies - måske for at få lidt andet end jeg plejer (hvilket til hverdag bare er vand og mælk, og til tider te, kakao eller juice). Det førte til forsøget i sidste måned, hvilket fik mig til at ææh.. droppe det lidt igen XD; Men her den anden dag fandt jeg denne fantastiske ting i fryseren i Kvickly som jeg ikke engang har fået taget et billede af, fail; Pose med frugt, der er beregnet til smoothie, hvor der er 4 små poser i en, og hvor der bare skal tilsættes 1½ dl juice, og wush, så er der smoothie! Poserne ser sådan ud:
Det fantastiske er, at jeg ikke behøves måle frugten op, kun juicen.. Og ellers var det sikkert gået grueligt galt! Men jeg fik dette her ud af det, da jeg forsøgte i formiddags;

Min første smoothie, der rent faktisk er lykkedes! Oh yeah, så føler man sig stolt! XD

Forøvrigt har jeg lige fundet ud af, at jeg rent faktisk har fået kommentarer på et par af mine blogindlæg.. det er der, man føler sig lidt fail over at opdage det en måned senere.. hovsa, Xenia -w-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar