mandag den 25. januar 2010

I ♥ SALE

Så er første terminsprøve overstået - retskrivning og læseprøve. Seriøst, jeg hader den læseprøve! Det var den, sidste års 9. klasser var oppe i i sommers, og hold da helt ferie, der var få, der nåede at blive færdig. Der var flere steder, hvor der var flere rigtige svarmuligheder, og jeg nåede ikke engang sidste opgave - og jeg plejer altid at nå at blive færdig! @__@ Jeg synes virkelig, at de burde lave tiden om med retskrivning og læseprøven, så der var 45 minutter til hver, istedet for at retskrivning er 1 time og læseprøve er 30 min, for hvis man bare sætter sig til at døse lidt i 2 minutter under læseprøven, når man overhovedet ikke at blive færdig. Og det er jo vildt fedt, når man har siddet de sidste 20 minutter af retskrivningen og lavet stort set intet (hvilket de fleste i min klasse gør).
I morgen gælder det så skriftlig fremstilling i dansk. Et jeg lidt spændt på :D I stedet for at sidde og grovæde chips (som vi btw heller ikke må, fordi det larmer XD), kage og slik, har jeg valgt at bruge lidt af min aften på at lave dette her:

Yay for nødder, gulerødder, rosiner og chokolade! ♥ Vingummierne købte jeg egentlig kun, fordi de var på tilbud, da jeg var ude og købe nødderne og chokoladen xp; Når sikkert ikke at spise halvdelen, men så taget jeg bare resten med til japansk, og sætter mig til at grovæde det i pausen der XD Terminsprøven var færdig omkring klokken halv 11. Egentlig var det meningen, at vi skulle samles inde i klassen med vores klasselærer, der er på barsel, fordi han lige ville gennemgå noget til i morgen, - meeen, han er blev syg O: Så jeg lallede rundt inde i Bruuns fra klokken elleve til kvarter over tolv, hvor mor ville hente mig. Først smuttede jeg forbi Bog&Idé i håb om, at de havde fået "City of Bones" hjem, men nejnej, de har stadigvæk kun "City of Glass", som jeg allerede har.. De lovede endda, at den nok ville komme hjem i fredags! Jeg vil have min bog D: So well, jeg måtte finde noget andet at bruge min tid på:
Jeg elsker udsalg!!! ♥ Overknee'ne var godt nok ikke på udsalg, men har gået og kigget på dem i et stykke tid inde i Vero Moda, og eftersom de ikke har så mange tilbage længere, besluttede jeg mig for at købe dem. Men 60 kr for sådan et par er heller ikke så galt! Strømpebukserne er købt i H&M til en 20'er, og blusen er fra Divided/H&M til 30 kr. :D
Jeg synes virkelig, at jeg har fået meget ud af dette års januar udsalg, i hvert fald i forholdt til, hvad jeg købt de sidste år (hvilket stort set bare har været nada). Måske man skulle tage et billede af det sammen en dag? Bare for sjovs skyld..

Men jeg vil have pakket til i morgen! Skal have fundet et eller andet at have vores giga-printer i O: Og så tror jeg, at jeg vil tidligt i seng i aften..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar